Kampania: Munken – paper is for real

Spodobał nam się pomysł Arctic Paper na kampanię reklamową papieru Munken. Linia Munken Design to 6 różnych papierów. Powstało więc 6 różnych książek jak 6 zmysłów: Usłysz, Zobacz, Poczuj, Dotknij, Posmakuj i Zbadaj. Uwzględnione zostały podstawowe zmysły człowieka i intuicja.

Jak Arctic Paper uzasadnia pomysł na kampanię? „Papier to rzecz realna, rzeczywisty obiekt, który może oddziaływać na wszystkie zmysły ludzkie. Zaangażowanie wszystkich pięciu zmysłów daje nam poczucie oparcia w rzeczywistości, pozwala uzyskać wrażenie autentyczności. Wybierając papier, zdajesz się przede wszystkim na swoje zmysły. Właściwy rodzaj papieru pozwoli wzbogacić twój przekaz i pozwala przekazać więcej za pomocą mniejszej liczby informacji” – mówi Annika Andréasson, Kierownik ds. Projektu w firmie.

Efekt jest naprawdę interesujący. Paper is for real 🙂

Kampania: Munken is for real

Kampania: Munken is for real

Kampania: Munken is for real

Kampania: Munken is for real

Kampania: Munken is for real

Kampania: Munken is for real

Podobne posty

Skomentuj