Karolina Pawelczyk ilustruje dla Marc Jacobs Fragrances – krótki wywiad

Sukcesy polskich twórców przyjmujemy z taką radością, jakby dotyczyły bezpośrednio nas i jakbyśmy to my mieli tak wielki talent, jakim poszczycić się może Karolina Pawelczyk. Choć, cóż, takich zdolności nie mamy, możemy bezwstydnie pokazać Wam i pochwalić się osiągnięciami ilustratorki, która swoimi pracami podbija wielki, pachnący świat! 😉

Ilustracja Karoliny Pawelczyk promująca zapach Daisy Daze, źródło: https://www.karolinapawelczyk.com/

Ilustratorskie sukcesy Karoliny Pawelczyk

Ilustracja Karoliny Pawelczyk promująca zapach Daisy Dream Sunshine
Ilustracja Karoliny Pawelczyk promująca zapach Daisy Dream Sunshine, źródło: https://www.karolinapawelczyk.com

Jak sama Karolina mówi, nawiązanie współpracy ze znaną na całym świecie marką Marc Jacobs Fragrances, choć cieszyło niezmiernie, nie wywołało pisków radości. A to dlatego, że Karolina pierwsze wielkie sukcesy ma już za sobą – ilustrowała między innymi dla domu mody Giorgio Armani, niemieckiego wydania Glamour, irlandzkiego magazynu Irish Tatler czy dla Galerii Mokotów. A poza tym Marc Jacobs Fragrances wrócił do Karoliny po pierwszej, udanej współpracy – w 2019 roku świat obiegło 6 oryginalnych, barwnych ilustracji promujących zapach Daisy Sunshine, które wyszły spod ręki nikogo innego, jak Karoliny 😉 Najnowsze, równie wyjątkowe, rysunki powstały na potrzeby kampanii promującej zapach Daisy Daze.

Ilustracja Karoliny Pawelczyk promująca zapach Daisy Daze, źródło: whitemad.pl

Zaciekawiło nas, dlaczego Karolina wybiera właśnie tematykę modową, jak przyjęła wiadomość o odnowieniu współpracy z Marc Jacobs Fragrances, a także, jakie ma plany na 2020 rok.    

Papierowy Dizajn: Twoje zdjęcia na Instagramie są przepełnione pięknymi i kreatywnymi ilustracjami nawiązującymi do świata mody. Dlaczego akurat ta tematyka? Czy to Twoja pasja?

Karolina Pawelczyk: Moda jest super ciekawym tematem do rysowania, ponieważ nieustannie coś się w niej dzieje i zmienia. Street style, trendy, nowe kolekcje, fashion weeki. Dodatkowo sama interesuje się tym, co piszczy w świecie mody, więc łącząc moje zainteresowania, jakimi są rysowanie i moda – zupełnie naturalnie zaczęłam rysować modę.

PD: W tym roku otrzymałaś zaproszenie od Marc Jacobs Fragrances do współpracy przy światowej kampanii kolejnego zapachu. Ogromne gratulacje. Jak przyjęłaś tę wiadomość?

KP: Tak, rysowałam ilustracje do digital kampanii zapachów Daisy Daze. To była już moja druga współpraca z MJ Fragrances, więc tym razem otwierając mail, nie piszczałam już z radości aż tak głośno, jak za pierwszym razem, ale nie będę udawać, że nie wpadłam w euforię. Cieszyłam się jak szalona!. Ogromnie się cieszę, że marka wróciła do mnie z kolejną propozycją i pomysłem, który tak bardzo mi się spodobał i miałam szansę pokazać moją interpretację ich pomysłu. 

PD: Z Marc Jacobs Fragrances współpracowałaś już w 2019 roku, przy promocji innego z zapachów, zgadza się? Jak wygląda współpraca z takimi dużymi markami?

KP: Tak jak wspomniałam, poprzednim razem rysowałam 6 ilustracji do kampanii linii Daisy Sunshine. Z taką marką pracuje się świetnie, ponieważ oni doskonale wiedzą, czego chcą – uwielbiam takich klientów. Dodatkowo bardzo odpowiada mi nastrój kampanii. Wszystko poszło niesamowicie gładko i było czystą przyjemnością.

PD: Jakie są Twoje plany ilustratorskie na 2020 rok?

KP: Dużo się teraz u mnie dzieje, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Chcę jak najwięcej rysować, chcę rozwijać swój styl, chcę się tym cieszyć! 🙂 

Nie pozostaje nam nic innego, jak trzymać kciuki za jeszcze więcej artystycznych sukcesów Karoliny 🙂 

Podobne posty