
Czasy świetności foliowych torebek na zakupy (mamy nadzieję) bezpowrotnie minęły. Duże marki i reklamodawcy coraz częściej zamiast plastiku wybierają papier. W ostatnich latach dizajnerzy mogli poszaleć.
Papierowe torby są wykorzystywane w kampaniach społecznych, są dostępne w sklepach odzieżowych – powolutku wypierają foliówki, co nas bardzo cieszy. Inne branże też zainteresowały się papierem. I słusznie, bo przestrzeń do zadruku na takiej torbie jest spora. Można uwolnić wyobraźnię. Pokazać markę w zaskakujący, nieszablonowy sposób. Można być niebanalnym, a do tego ekologicznym. Trendu eko chyba żaden poważny brand manager nie bagatelizuje, a przynajmniej nie neguje.
Jesteśmy za! Zobaczcie sami jak kreatywnie można wykorzystać zwykłą torbę do reklamy marki albo idei. Która torba z naszego zestawienia najbardziej przypadła Wam do gustu? Piszcie w komentarzach 🙂