
Opakowanie od dawna nie pełni już jedynie roli ochrony w transporcie, ale staje się coraz ważniejszym elementem samego produktu. Dlatego chętnie sięgamy po rzeczy w pięknych i pomysłowych pudełkach, skrzynkach czy z estetycznymi etykietami.
Na zakończonych w zeszłym tygodniu targach opakowań Packaging Innovations w Londynie eksperci przekonywali, że warto inwestować w interesujący sposób opakowania, ponieważ w zalewie szumu marketingowego decyzję o zakupie podejmujemy dopiero przy sklepowej półce – a to czyni z opakowania rolę cichego sprzedawcy! Pokazujemy Wam kilka ciekawych rozwiązań, które znalazły się na targach.
Powiedz to szampanem

Szampan jest dobry na każdą okazję! Opakowanie słynnej marki zostało zmienione w taki sposób, by każdy mógł je opatrzeć indywidualną wiadomością dla obdarowywanej osoby. Pretekstów jest aż nad to – romantyczne kolacje, urodziny, śluby. Dzięki temu możemy wyrazić swoje uczucia, gratulacje albo podziękowania w super prosty sposób – wystarczy użyć samoprzylepnych liter, umieszczonych z boku opakowania, aby stworzyć spersonalizowane opakowanie
Taca na czekoladki

To opakowanie po otwarciu można łatwo przekształcić w mały ekspozytor, wyglądający świetnie na każdym stole. Doskonale sprawdzi się na świątecznym stole i zaimponuje znajomym i przyjaciołom. A kiedy już słodkości zostaną zjedzone, łatwo wypełnisz pudełko na nowo!
Opakowanie rozkwita wraz z perfumami
Kochamy perfumy, a ich producenci prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowych flakoników. Okazuje się jednak, że warto iść o krok dalej – piękny kartonik nie tylko świetnie wyeksponuje produkt w sklepie, ale też idealnie sprawdzi się jako ozdoba na półce z kosmetykami. Jesteśmy pewni, że są klienci, którzy kupili te perfumy tylko z powodu opakowania!
Wielokolorowa etykieta
Innowacyjna etykieta kolorowa pozwala na stworzenie mini-książeczki dołączonej do produktu. Każda z warstw może mieć inny kolor, a duża wytrzymałość klejenia pozwala na wielokrotne przyklejanie i odklejanie książeczki. Idealna do zastosowań w kosmetyce i chemii.
Whisky za kurtyną
To opakowanie podoba nam się z dwóch powodów. Po pierwsze, rozsuwający się na boki karton pozwala na zaprezentowanie produktu niczym na scenie – zupełnie jakby otwierała się przed nami kurtyna ukazująca gwiazdę wieczoru. Po drugie, świetnie dobrane kolory z warstwą odbijającą światło pozwalają na wydobycie pięknego koloru napoju. Całość wygląda elegancko i szykownie.
A czy Wy macie swoje ulubione opakowania? Chętnie je zobaczymy – pokazujcie je na naszym Facebooku!