Scroll Top

Papier w służbie czystości

Kampania "Myj ręce" Paper Art

Dzieci się szybko brudzą. Łatwo i w każdych okolicznościach. I równie często trzeba im przypominać o myciu rąk, bo po prostu o tym nie pamiętają. Agencja Saatchi Hong Kong dla swojego klienta postanowiła przygotować wyjątkową kampanię reklamową na VII Światowy Dzień Mycia Rąk.

Ponieważ łatwiej uczyć na gorąco, w realnych sytuacjach, przygotowano 8 scenek – sytuacji, gdy ręce brudzą się najczęściej. Bohaterami tych scenek są mali celebryci. Dzieci bawią się ze zwierzętami, poruszają się autobusem po mieście, bawią się, chodzą do szkoły.

Wszystkie te sceny zaprojektowała Gail Armstrong, londyńska ilustratorka. Sceny z życia dzieci są drobiazgowo odtworzone z papieru. Gail zdecydowała się użyć przede wszystkim kilku odcieni niebieskiego. Jej obrazkowe historie są delikatne, lekkie, jasne – jak z książek dla dzieci. Ostre barwy zostały zarezerwowane dla bakterii.

Tak dla przypomnienia – kiedy trzeba koniecznie umyć ręce?

Kampania "Myj ręce" Paper ArtKampania "Myj ręce" Paper Art

Kampania "Myj ręce" Paper Art

Kampania "Myj ręce" Paper Art

Kampania "Myj ręce" Paper Art

Kampania "Myj ręce" Paper Art

Kampania "Myj ręce" Paper Art

Kampania "Myj ręce" Paper Art

Kampania "Myj ręce" Paper Art

Kampania "Myj ręce" Paper Art

Kampania "Myj ręce" Paper Art

Podobne posty

Skomentuj

You must be logged in to post a comment.