W naszym cyklu webinarów dotychczas poruszaliśmy kilka mądrych zagadnień takich jak tajemnice okładki i opakowania czy certyfikaty ekologicznych farb i papierów kreatywnych. Dzisiaj poruszymy równie mądrą i ważną kwestię, jaką jest osobowość marki. Zapraszamy do oglądania!
Papiery kreatywne w obliczu osobowości marki
Zadamy Wam podchwytliwe i chyba odrobinę infantylne pytanie — jak myślicie, czy papierowe materiały promocyjne i nie tylko mają wpływ na postrzeganie danej firmy? No tak, skoro są materiałami promocyjnymi… Może jednak nie będziecie znali odpowiedzi na poniższe pytania i zerkniecie na nasz darmowy webinar:
- Czy profesjonalizm i ogólną jakość marki można ocenić po jednej wizytówce?
- Czy aby wyróżnić swoją markę, warto zastosować kilka efektownych technik druku, czy postawić na minimalizm?
- Czy wyjątkowa identyfikacja wizualna musi kosztować krocie?
Na te i na więcej ciekawych pytań odpowiadają Izabela Jurczyk — wielokrotnie nagradzana projektantka graficzna, wykładowczyni w Instytucie Projektowania Graficznego ASP ŁÓDŹ oraz Emilia Czuryk — właścicielka drukarni kreatywnej Reprint z Wrocławia.
Zapraszamy Was do oglądania. Śledźcie nas śmiało, subskrybujcie nasz kanał i komentujcie najnowsze webinary!