Scroll Top

PERGRAPHICA® Catching Feels – nowy lookbook, który zabierze was w sensoryczną podróż przez 6 różnych osobowości

PERGRAPHICA® – ekskluzywny papier stworzony za sprawą pasjonatów z Mondi – austriackiego producenta papieru. Od momentu pojawienia się pierwszej serii w 2015 roku, w ciągu kolejnych lat PERGRAPHICA® rozszerzyła ofertę o dodatkowe odcienie i powierzchnie. W ten sposób powstała PERGRAPHICA® Infinite Black, a także pełna barw i kolorów PERGRAPHICA® Deep Colours. Aby raz jeszcze podkreślić pełen zakres produktów i zmian w ofercie, Mondi rozpoczęło kampanie Catching Feels, realizowaną we współpracy z Adobe Stock.

Catching Feels: książka i koncept

Papier doświadczamy przez wszystkie nasze zmysły. Dlatego właśnie hasłem przewodnim kampanii jest zwrot „Catching Feels”, który wprost oznacza „łapanie uczuć/doznań”. Jednak ten zwrot ma tak naprawdę dwa znaczenia.  Oznacza także „zakochać się w kimś romantycznie”. Ta gra słów jest nawiązaniem do pracy wszystkich artystów, którzy pokazują emocje i pasję w każdym swoim projekcie.

Pergraphica Catching Feels
Lookbook PERGRAPHICA Catching Feels

Lookbook stanowi inspirujący materiał dla osób, które pragną osobiście doświadczyć wyjątkowości i możliwości papieru PERGRAPHICA®. W książce znajdziemy emocjonujące i intrygujące obrazy, stworzone przez profesjonalnych fotografów i ilustratorów. Każdy z nich został wybrany ze względu na zdolność przekazu różnych emocji, stanów i cech osobowości.

Sześć osobowości. Sześciu znanych artystów.

Poznaj je wszystkie za sprawą prac opublikowanych serwisie Adobe Stock Premium Collection. Tym razem nie tylko na ekranie komputera, ale także w formie drukowanej, na wysokiej jakości papierach PERGRAPHICA®.

Indywidualizm – Alp Peker

Spokój, pasja, ciekawość, indywidualizm, uczciwość, wolność.

Zaznaj wewnętrznego spokoju, dzięki minimalistycznym fotografiom Charly Savely.

Doświadcz pasji u boku Natalie Faye, artystki poszukującej autentyzmu w kontaktach międzyludzkich.

Wzbudź ciekawość za sprawą ilustratorki Rachael Presky, która przesuwa granice, łącząc znane sceny codzienności z niezwykłą paletą kolorów.

Odnajdź indywidualizm razem z Alpem Pekerem, fotografem, którego charakterystyczny styl odrzuca społeczne zahamowania i kwestionuje społeczne oczekiwania.

Odkryj uczciwość w fotografiach Milou Krietemeijer-Dirks, które obrazują przykłady skromności i niewinności, czerpiąc jednocześnie inspirację od holenderskich mistrzów malarstwa.

Skosztuj prawdziwej wolności, dzięki fotografiom Eliny Zolotarevy, inspirowanym jej otoczeniem – bezgranicznymi wschodami i zachodami słońca, bezludnymi plażami i dziką przyrodą.

Góra, od lewej: Wolność – Elina Zolotareva, Pasja – Natalie Faye. Dół, od lewej: Ciekawość – Rachael Presky, Uczciwość – Milou Krietemeijer-Dirks

Lookbook Catching Feels opiera się na pełnej gamie papierów PERGRAPHICA®. Obrazy są dopracowane i podkreślone za pomocą różnych technik druku, gramatur i uszlachetnień. Do projektu wybrano wymagające pod względem technicznym obrazy z kolekcji Adobe Stock Premium. Nie tylko, aby pokazać ich wyjątkowość, ale także udowodnić, że PERGRAPHICA® radzi sobie z każdym wyszwaniem w druku.

Krótko mówiąc, lookbook Catching Feels to niesamowity przykład, jak fotografie i ilustracje można wyróżnić w druku, dbając o precyzje i perfekcje w każdym calu. To najlepszy sposób, aby pokazać kreatywną wizję Twoich prac.

Adobe Stock i PERGRAPHICA® mają wiele wspólnego. Motto Adobe Stock, które mówi do kreatywnych „make something amazing” jest niezwykle podobne do hasła „creatives inspiring creatives” będącego motywem przewodnim marki PERGRAPHICA®. Co więcej, strategia Mondi „digilogue” lub inaczej „digital to analog” określa, że te dwa światy można ze sobą łączyć, nie rezygnując z żadnego z nich.

Nowa papiery PERGRAPHICA® obejmują gramatury do 400 g/m² i stanowią poszerzenie oferty dla druku HP Indigo. Wszystkie produkty sygnowane marką PERGRAPHICA® zapewniają doskonałą drukowność – niezależnie od tekstury, odcieni i gramatur. Doskonale nadają się do obróbki po druku.

Aby jeszcze bardziej zainspirować się projektem, zobacz na poniższym filmie, jak powstawał nowy lookbook. Następnie odwiedź stronę catchingfeels.pergraphica.com, aby poznać wszystkie historie artystów z projektu Catching Feels.

Nowy feelbook PERGRAPHICA®

Razem z nowym lookbook’iem, Mondi przedstawia dwukolorowy feelbook, gdzie znajdziemy próbki papieru PERGRAPHICA® Design i PERGRAPHICA® Deep Colours. Papier w feelbook’u można dotykać, wydzierać i z nim eksperymentować – wszystko po to, aby znaleźć inspiracje do stworzenia kolejnego wyjątkowego projektu.

Jeśli pragniesz sprawdzić, jakie możliwości niesie ze sobą papier PERGRAPHICA® oraz obejrzeć najnowszy lookbook i feelbook „na żywo”, skontaktuj się z nami.

Podobne posty

Skomentuj

You must be logged in to post a comment.