Catching Feels: książka i koncept
Papier doświadczamy przez wszystkie nasze zmysły. Dlatego właśnie hasłem przewodnim kampanii jest zwrot „Catching Feels”, który wprost oznacza „łapanie uczuć/doznań”. Jednak ten zwrot ma tak naprawdę dwa znaczenia. Oznacza także „zakochać się w kimś romantycznie”. Ta gra słów jest nawiązaniem do pracy wszystkich artystów, którzy pokazują emocje i pasję w każdym swoim projekcie.

Lookbook stanowi inspirujący materiał dla osób, które pragną osobiście doświadczyć wyjątkowości i możliwości papieru PERGRAPHICA®. W książce znajdziemy emocjonujące i intrygujące obrazy, stworzone przez profesjonalnych fotografów i ilustratorów. Każdy z nich został wybrany ze względu na zdolność przekazu różnych emocji, stanów i cech osobowości.
Sześć osobowości. Sześciu znanych artystów.
Poznaj je wszystkie za sprawą prac opublikowanych serwisie Adobe Stock Premium Collection. Tym razem nie tylko na ekranie komputera, ale także w formie drukowanej, na wysokiej jakości papierach PERGRAPHICA®.

Spokój, pasja, ciekawość, indywidualizm, uczciwość, wolność.
Zaznaj wewnętrznego spokoju, dzięki minimalistycznym fotografiom Charly Savely.
Doświadcz pasji u boku Natalie Faye, artystki poszukującej autentyzmu w kontaktach międzyludzkich.
Wzbudź ciekawość za sprawą ilustratorki Rachael Presky, która przesuwa granice, łącząc znane sceny codzienności z niezwykłą paletą kolorów.
Odnajdź indywidualizm razem z Alpem Pekerem, fotografem, którego charakterystyczny styl odrzuca społeczne zahamowania i kwestionuje społeczne oczekiwania.
Odkryj uczciwość w fotografiach Milou Krietemeijer-Dirks, które obrazują przykłady skromności i niewinności, czerpiąc jednocześnie inspirację od holenderskich mistrzów malarstwa.
Skosztuj prawdziwej wolności, dzięki fotografiom Eliny Zolotarevy, inspirowanym jej otoczeniem – bezgranicznymi wschodami i zachodami słońca, bezludnymi plażami i dziką przyrodą.

Lookbook Catching Feels opiera się na pełnej gamie papierów PERGRAPHICA®. Obrazy są dopracowane i podkreślone za pomocą różnych technik druku, gramatur i uszlachetnień. Do projektu wybrano wymagające pod względem technicznym obrazy z kolekcji Adobe Stock Premium. Nie tylko, aby pokazać ich wyjątkowość, ale także udowodnić, że PERGRAPHICA® radzi sobie z każdym wyszwaniem w druku.
Krótko mówiąc, lookbook Catching Feels to niesamowity przykład, jak fotografie i ilustracje można wyróżnić w druku, dbając o precyzje i perfekcje w każdym calu. To najlepszy sposób, aby pokazać kreatywną wizję Twoich prac.
Adobe Stock i PERGRAPHICA® mają wiele wspólnego. Motto Adobe Stock, które mówi do kreatywnych „make something amazing” jest niezwykle podobne do hasła „creatives inspiring creatives” będącego motywem przewodnim marki PERGRAPHICA®. Co więcej, strategia Mondi „digilogue” lub inaczej „digital to analog” określa, że te dwa światy można ze sobą łączyć, nie rezygnując z żadnego z nich.
Nowa papiery PERGRAPHICA® obejmują gramatury do 400 g/m² i stanowią poszerzenie oferty dla druku HP Indigo. Wszystkie produkty sygnowane marką PERGRAPHICA® zapewniają doskonałą drukowność – niezależnie od tekstury, odcieni i gramatur. Doskonale nadają się do obróbki po druku.
Aby jeszcze bardziej zainspirować się projektem, zobacz na poniższym filmie, jak powstawał nowy lookbook. Następnie odwiedź stronę catchingfeels.pergraphica.com, aby poznać wszystkie historie artystów z projektu Catching Feels.
Nowy feelbook PERGRAPHICA®
Razem z nowym lookbook’iem, Mondi przedstawia dwukolorowy feelbook, gdzie znajdziemy próbki papieru PERGRAPHICA® Design i PERGRAPHICA® Deep Colours. Papier w feelbook’u można dotykać, wydzierać i z nim eksperymentować – wszystko po to, aby znaleźć inspiracje do stworzenia kolejnego wyjątkowego projektu.
Jeśli pragniesz sprawdzić, jakie możliwości niesie ze sobą papier PERGRAPHICA® oraz obejrzeć najnowszy lookbook i feelbook „na żywo”, skontaktuj się z nami.