Scroll Top

Pergraphica inspiruje

Piękny papier czasem staje się punktem wyjścia do stworzenia czegoś wyjątkowego. Tak jest z papierem Pergraphica, który inspiruje twórców na całym świecie – pisaliśmy o tym wcześniej. Chcieliśmy, by również w Polsce można było go zobaczyć i dotknąć, dlatego wyjątkowe, kolekcjonerskie pudełka Pergraphica Collection Box trafiają do projektantów, grafików i drukarni za pośrednictwem Papierowego Dizajnu.

Papier Pergraphica – zastosowanie

Papier Pergraphica, produkowany przez Grupę Mondi, znakomicie nadaje się do wykorzystania w produkcji materiałów kreatywnych i reklamowych, folderów, raportów – słowem wszystkich druków, którymi chcemy się pochwalić!

Zastosowanie papierów Pergrahpica

Papier Pergraphica – Box Collection

Boxy trafią do agencji kreatywnych, grafików, dyrektorów kreatywnych i właścicieli firm, a więc osób odpowiedzialnych za finalną wizję. Ponadto zostaną wręczone również osobom, które bezpośrednio pracują z papierem, a ich rolą jest wybór i doradzenie klientowi odpowiedniego produktu. Są to właściciele drukarni, producenci drukarek, osoby podejmujące decyzje co do zastosowanych materiałów.

Boxy mają budzić emocje, pobudzać wyobraźnię, a także przykuwać uwagę i wzbudzać zainteresowanie. Pokazują, jak tworzy się niesamowite projekty, w których papier gra główną rolę.

Pergrphica Collection Box

W środku znajdują się materiały pokazujące wyjątkowe cechy papierów z kolekcji Vienna Stories – klasyczny biały kolor i wyjątkowo gładka tekstura pozwalają myśleć o eleganckich, luksusowych projektach, zastosowaniu w materiałach, które mają wywrzeć wrażenie na odbiorcy i dać mu poczucie, że trzyma w ręku coś niepowtarzalnego, przygotowanego specjalnie dla niego.

Na Collection Box składają się trzy katalogi – Lookbook, Showbook i Feelbook. Wszystkie trzy koncentrują się na rodzajach papieru i historii, jakie możne dzięki niemu opowiedzieć. To zupełnie nowy sposób pokazania produktu, jakim jest papier – Lookbook ma inspirować i wzbudzać emocje, dlatego skierowany jest głównie do agencji kreatywnych i reklamowanych, liderów opinii i grafików, Showbook to przykłady zastosowań skierowane do drukarni i dyrektorów marketingu, Feelbook zaś odpowiada na konkretne pytania o tekstury, gramatury i zastosowania, dlatego trafi do drukarni i grafików.

Pergraphica Lookbook

W Lookbooku David Ruehm, reżyser, scenarzysta i fotograf zabiera odbiorców w podroż po Wiedniu – miejscu, gdzie powstał papier Pergraphica. To ogromne źródło inspiracji – poznajemy artystów, oglądamy ich realizacje i miejsca, które były ich natchnieniem.

Pergraphica Showbook

W Showbooku na 95 stronach znajdują się 24 prawdziwe historie zastosowania papierów Pergraphica przez artystów, grafików i agencje kreatywne. Showbook pozwala poznać od podszewki projekty z 7 krajów, przyjrzeć się wyzwaniom, przed jakimi stanęli twórcy i efektom, jakie udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu papierów Pergraphica. Można tam również obejrzeć różnorodne wykończenie projektów – od druku wypukłego, poprzez tłoczenia, laminowania na gorąco, nabłyszczania lakierem UV, stamping i druk z tworzywa sztucznego.

Pergraphica Feelbook

Feelbook to narzędzie pokazujące specyfikację techniczną papieru, gramaturę i teksturę. Jest stworzony do oglądania i dotykania. Znajduje się w nim portfolio papierów Pergraphica, czyste i zadrukowane próbki, informacje dla drukarni. Feelbook to katalog, który trzeba przede wszystkim dotykać!

Pergraphica Collection Box

 

Pergraphica Collection Box: Showbook, Lookbook, Feelbook

To połączenie specyfikacji technicznej z konkretnymi zastosowaniami, które mają pobudzać kreatywność i inspirować do tworzenia unikalnych projektów. Dzieki temu Pergraphica może stać się pierwszym wyborem twórców jeśli chodzi o niestandardowe użycie papieru.  Ta limitowana edycja 500 sztuk trafi do ambasadorów marki, którzy będę dzielić się z nami wrażeniami i pomysłami, w jaki sposób tworzyć wartościowe, unikalne projekty. Jako pierwszą, poprosiliśmy o komentarz Izabelę Jurczyk, Dyrektor Kreatywną ze Studio Design. Oto, co nam powiedziała:

Izabela Jurczyk, Dyrektor Kreatywna Studio Design, www.studio-design.com.pl

Chciałabym podziękować za wyróżnienie i możliwość prezentacji działań projektowych STUDIO-DESIGN.COM.PL, którego jestem dyrektorem kreatywnym oraz głównym grafikiem.  W naszych pracach wykorzystujemy wielką pasję do papieru, szacunek dla typografii oraz znajomość technik poligraficznych i introligatorskich.

Papiery takie jak PERGRAPHICA , pomagają nam  tworzyć wyjątkowe i niezapomniane  publikacje, personalizowane notesy, niestandardowe kalendarze, ciekawe zaproszenia.

Wspólna przestrzeń. Między sztuką a designem_2. Wystawa prac doktorantów/doktorów ASP w Łodzi. Projekt plakatu, zaproszenia i katalogu do wystawy – Izabela Jurczyk, skład Studio Design
Wspólna przestrzeń. Między sztuką a designem_2. Wystawa prac doktorantów/doktorów ASP w Łodzi. Projekt plakatu, zaproszenia i katalogu do wystawy – Izabela Jurczyk, skład Studio Design

Studio Design odnosi sukcesy nie tylko w USA. W naszym dorobku mamy również nagrody zdobyte w Europie, m.in. FACES OF DESIGN. Trzykrotnie zdobyliśmy także A’Design odbywającym się w światowej stolicy mody i designu – Mediolanie. Studio ma na swoim koncie również liczne wystawy. Braliśmy udział w m.in. wystawie towarzyszącej obchodom 20-lecia przyjęcia Polski do Rady Europy, która odbywała się w polskiej ambasadzie w Strasburgu czy w Wielkiej Wystawie Światowej Expo w Mediolanie 2015, gdzie Studio Design miało swoją indywidualną prezentację.

W minionym roku udało nam się kontynuować pasmo sukcesów. W październiku nasze prace zostały zaprezentowane w ramach wystawy 40×40 na Design Week Budapest 2017, czyli trafiły do grona czterdziestu najlepszych prac z czterdziestu krajów. Co ważne, zostaliśmy zaproszeni przez samych organizatorów – to właśnie ulokowało nas w elitarnym gronie najlepszych uczestników Tygodnia Designu.

Materiały na międzynarodową konferencję #impactDays. Projekt okładki i realizacja całości – Studio Design. Projekt środka- #impactacademy. Impact Mini dictionary otrzymał Bronze A’ Design Award w kategprii Print and Published Media Design.
Materiały na międzynarodową konferencję #impactDays. Projekt okładki i realizacja całości – Studio Design. Projekt środka- #impactacademy. Impact Mini dictionary otrzymał Bronze A’ Design Award w kategprii Print and Published Media Design.

Nasz jubileuszowy rok, 2018 rozpoczęliśmy w wyjątkowy sposób, jesteśmy autorami koncepcji graficznej oraz składu albumu fotografii autorstwa Pani Agnieszki Traczewskiej pt.: „Powroty” dotyczące chasydzkich powrotów do miejsc nie-zapomnianych, współwydawcą tego albumu jest Narodowe Centrum Kultury.

Wierzymy, że razem uda nam się wyczarować wiele niesamowitych realizacji. 

Izabela Jurczyk

W Papierowym Dizajnie chcemy dostarczać artystom materiały o najwyższej światowej jakości, które przełożą się na realizacje zachwycające użytkowników -niezależnie od tego, czy powstaną z nich albumy, książki czy katalogi zdobywające nagrody na polskich i zagranicznych konkursach, czy wizytówki lub materiały, dzięki którym firmy wyróżnią się w biznesie, Dlatego w serii Pergraphica inspiruje będziemy pokazywać kolejnych ambasadorów marki, z którymi tworzymy jedyne w swoim rodzaju projekty. Zaglądajcie na bloga i dzielcie się swoimi przemyśleniami na naszym Facebooku!

Podobne posty

Skomentuj

You must be logged in to post a comment.