Nadeszła wiekopomna chwila, w której Papierowy Dizajn poddał się cyfrowej rewolucji i niemal całkowicie przeniósł się do świata online… Ile będziecie mieć z tego frajdy? Zobaczcie!
Produkty Papierowego Dizajnu dostępne online
Krótko i na temat – uruchomiliśmy internetową platformę sprzedażową dla firm! Oznacza to, że takie cudeńka jak Crush, Remake, Munken, Pergraphica i inne dostępne są na kliknięcie myszki na stronie europapier.pl.
Dlaczego tam? Małe przypomnienie dla spóźnialskich – Papierowy Dizajn to linia papierów ozdobnych i tektur kreatywnych firmy Europapier Polska. Tak więc, jeśli w naszym katalogu dojrzeliście produkty, które po prostu musicie mieć, na 99,9999% znajdziecie je i zamówicie na B2B Shop Europapier. Jesteście tradycjonalistami i przed złożeniem zamówienia wolelibyście porozmawiać z człowiekiem z krwi i kości? I na to się przygotowaliśmy. Wystarczy, że skontaktujecie się z nami na czacie lub zadzwonicie na infolinię. We wszystkim pomożemy!
Ile frajdy z zamówień online?
Nowoczesny i intuicyjny sklep internetowy powstał, żeby ułatwić Wam życie na kilka sposobów. Od teraz:
- Złożycie zamówienie w piątek, świątek czy niedzielę – katalog produktów online jest dostępny 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Sprawdzicie, na jakim etapie jest Wasze zamówienie.
- Podejrzycie ceny i stany magazynowe.
- Zapoznacie się ze zdjęciami, kartami technicznymi i certyfikatami.
- Prześledzicie historię swoich zakupów i pobierzecie faktury.
- Skorzystacie z niższego minimum logistycznego.
- Utworzycie subkonta dla pracowników.
- Otrzymacie promocje dedykowane zakupom online.
- Zostaniecie poinformowani o aktualnych listach wyprzedażowych.
Zaoszczędzony czas, wygoda, większa kontrola nad zamówieniami, korzystniejsze ceny… Korzystalibyśmy!
Jak się zarejestrować?
I tutaj zostawiamy Wam wolną rękę, bo zarejestrować możecie się na 3 sposoby:
- Wypełniając formularz na stronie Europapier.
- Pisząc na online@europapier.pl lub dzwoniąc pod numer +48 (22) 356 92 70.
- Kontaktując się z dedykowanym Przedstawicielem Handlowym.
Do usłyszenia, a może – do zamówienia? 🙂
Autor: Magdalena Granatowska